Thursday, November 10, 2011

sedih

Kesedihan adalah keperluan
Tetapi dosnya sedikit
Tidak boleh berlebihan.


Sedih memang baik
Sekali sekala ia melembutkan hati
Tanda jiwa yang sensitif
Tanda hati yang peka.




__________________________________________________


p/s :Tetapi merendam roh kita ke dalam kesedihan terlalu lama akan mereputkan hati ye. [=.=]"


dari aku: nak tanya,selama ni korang ada apa-apa masalah atau tak puas hati (straight gila soalan :o) bila mai blog aku yang tak seberapa ni? heh, tetibe(tiba-tiba) aje kan tanya soalan macam ini. aku sebenarnya dah lama nak tanya, tapi tertangguh-tangguh pulak soalan tu :) contohnya: bila korang follow aku, entri terbaru aku ada naik tak kat dashboard korang? senang tak nak komen kat blog aku ni? rasanya word verification tu dah takde kan? harapnya korang komen ler ye ^_^

sekian sahaja, ikhlas: cik timba hijau :D S.M.I.L.E

0 komen ditekan: