Saturday, November 05, 2011

ASK 2011 | KOMEN AKU : HAMBAR

ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT SEJAHTERA (for non-muslim).

korang sempat tengok ANUGERAH SKRIN 2011 (ASK 2011) tak tadi? sape tengok, sila angkat laptop.muhahaah. 

aku tak tahulah nak komen macamane fasal ask2011 ni. tapi, rujuk semula tajuk entri ini: ASK 2011 | KOMEN AKU: HAMBAR. yes, hambar. ops tak lupa juga: hanyalah satu majlis yang penuh sini sana artisnya tunjuk glem fesyen masing-masing. ha, yang ni of course lah artis perempuan kan? yang terdedah sana sini (malu aku nak sebutkan disini) tak payah cakaplah. apa faedahnya pun aku taktahu !

aku cuma tengok sejam lebih je, selebihnya aku buat drama tidur depan TV. haha. erk, takde sapa kesahkan aku tidur ke hape. tahu sajalah aku tak glem.muahahah. ye sila geleng kepala dengan entri aku ini, hambar+bosan. heh. aiman tak kesah. eh eh, silap, timbahijau tak kesah :P

dan tadi selepas menyedarkan diri dari drama tidur, teringat nak online. and and and, aku tetibe tertanya-tanya apa jadi dengan ask2011 tadi ye. haha, gelak guling-guling sat. oh bosan, tu yang aku tidur. berapa kali daa nak mention kau tidur, damn. 

nak komen lebih-lebih kang ada pulak yang hentam aku :P selamat berjumpa lagi dalam entri akan datang. 

p/s: update entri bersama-sama hujan diluar rumah, sejuk walau pun dah selubung dengan selimut tebal :)

sekian sahaja, ikhlas: cik timba hijau :D S.M.I.L.E

1 komen ditekan:

Hans Hanis said...

pengacaranya penyebab anugerah skrin 2011 sangat hambar dalam sejarah

Selamat Hari Raya Aidiladha Daripada Hans :-)