Saturday, November 19, 2011

KANVAS -i

tangan tidak berbakat seni
Laju saja mencoretkan kanvas putih itu
Yakin saja lagaknya
Ringan jari jemarinya
Melarikan pensel diatas kanvas

Kini sudah separuh sudah terlakar
Sekejap menari-nari mata pensel itu
Sekejap pemadam pula
Waima begitu
Keyakinannya tidak meluntur
Malah makin erat yakinnya
Lantas mata pensel menari-nari lagi
Melakar idea tercetus
Dari empunya diri
************
dah lama tak update entri kan.maaf.
ini entri perosak  dari aku kan.hoho.
A- betul lahh idea aku.haha
okbai


sekian sahaja, ikhlas: cik timba hijau :D S.M.I.L.E

4 komen ditekan:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

aku masih lagi melukis2 di atas canvas, kekadang aku sendiri xpaham apa aku lukis, huhuuuu

Unknown said...

bestla

kreatif

teruskan

محمد رازيق said...

menariklah.. best2

cik timbahijau said...

azat:haha..biasalah tu, aku pon kadang-kadang macam tu :)

iffah:terima kasih =)

muhammad:terima kasih =)