Thursday, October 06, 2011

TERIMA KASIH EN. BEN ASHAARI

hari ni, teruja ja buka belog.hehe..sepatutnya entry ni ditaip mlm td,tapi disebabkan saya terlebih teruja,lupa nak post entry TERIMA KASIH kepada  blogger ben ashaari ! belog saya terpilih sebagai belog pilihan beliau.wahhh...(rasa nak lombat-lompat :P) oh tak lupa jugak empat lagi belog pilihan beliau si hensem aksara fendi ,si manis farah baharin ,si comel cik zaza dan si cantik bytea mahfuz.

oh ye anda boleh lah terjah sini untuk baca entry tersebut :)

terima kasih ye abg ben sudi promote belog saya, secara tak langsung menaikkan traffic belog ni. terharu [>.<]v ...almaklum belog lama tak beroperasi.haha

terima kasih jugak kepada anda-anda blogger hebat yang sudah terjah blog ::timbahijau:: ...*maluuu

sama-samalah kita memeriahkan dunia blog ye kawan-kawan...wahh,tiba-tiba ja..hehe...

sekali lagi terima kasih!

sudah, saya nak sambung buat kerja :)

:: semoga ALLAH merahmati hari saya dan kamu semua, dimurahkan rezeki, dilapangkan masa...



12 komen ditekan:

iManAzRaf said...

wah... jadi blog pilihan.. tahniah.. hehehe..

cik timbahijau said...

iman azraf: terima kasih :)

Unknown said...

hahaha...si cantik ye?? muahahaha...maluuuu...hahah

C`ayob.com said...

taniahlah..rajin2lah buat update blog ye..

C`ayob.com said...

lupa....cayob follow sini. sebab blog ini mantooop!!

http://cayob.blogspot.com/

Unknown said...

sama la kita

yen(toka ziizokukuto) said...

hahah :) thankz coz follow,,salam kenal tau,,saya follow balik :)

cik timbahijau said...

yen: hihi :] thanx.

nabilfahmi91 said...

tahniah.... :)

cik timbahijau said...

thanx nabil fahmi :)

hazwan hairy said...

untunglah dia..lalala..yhniah :-)

cik timbahijau said...

haha..anda pun untung! untung la...lalala