Tuesday, October 11, 2011

maaf ! perkataan yang jarang terucap.

seperti yang tertera (tajuk) tu, saya mahu minta maaf, kerana saya JARANG SELALU tak update entry di blog ini. Penyakit "M" ni selalu sangat mendampingi saya :o 

saya cuma aktif untuk komen sahaja.
 (banyak ke aku drop comment kat blog kawan-kawan =.=' )

rasa macam sibuk sangat saja untuk tiga ke empat hari ini. sempat ke nak bersuka ria melawat blog  kawan-kawan dan blog otai-otai ni semua =,=
-------------------------------------------------------------------

Again, feel not good. What I have been thinking around these couple of days. For what I have been done. Nothing right. Whether take it or leave it. The decision still in my hands. choose, then everything will be alright. InsyaALLAH.


Hasbunallah wani'mal wakil (Cukuplah Allah sebagai penolong kami, dan Allah adalah sebaik-baik tempat bersandar). [Surah Ali `Imran (3): 173]




[ perasan 'hebak' lah sangat kan taip entri dalam bahasa inggeris, okeh. hentikan semua ini cik kak ye.] doakan aku saya pulih dari berputus asa dan keraguan ini ya kawan-kawan. seperti ayat dibawah ini yang membawa banyak pengertian.


Katakanlah: "Hai hamba-hamba- Ku yang melampaui batas terhadap diri mereka sendiri, janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa-dosa semuanya. Sesungguhnya Dia-lah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. (Surah az-Zumar ayat 53)



semoga bertemu lagi dalam entri akan datang. InsyaALLAH :)


nak komen, dipersilakan.


sekian sahaja, ikhlas: cik timba hijau :) S.M.I.L.E

3 komen ditekan:

Unknown said...

biasala tu kekadang ni kita kena tgk mood juga nak update or x kan? btw thanks coz selalu comment blog sy, dan bagus ayat2 yang ada kongsikan itu....

Aleen Aiden said...

kalau masih lagi keliru untuk buat keputusan penting,cuba buat solat istikharah.insyaallah akan dapat jawapan. :)

nabilfahmi91 said...

saya pun jarang update blog..huhu