Friday, September 30, 2011

penakut

Bismillahirrahmanirrahim.
 
 
aku yang penakut,
penakut untuk mengakui segalanya,
takut untuk menyedari apa yg berlaku
takut untuk bangun dari mimpi-mimpi bahagia
takut untuk bangun dari tidur yg lena

kenapa aku takut
jika itu bukan salah ku
jika itu bukan yg ku pinta
bak lagu sudirman
bukan ku pinta lahir kedunia
bukan ku pinta rayu simpati
bukan ku pinta segala yg ada kini

aku hanya insan yg bernasib baik
alhamdulillah rezeki itu masih berpihak kepada ku...
berapa lama lagi?
itu tidak aku ketahui

mungkin hingga selama2nya
atau hingga saat ini saja...
biarlah DIA yang menentukan itu semua...

aku
aku hanya hambanya yg mampu berusaha,dan berdoa
agar ia tetap berpihak kpd ku

semoga keredhaan-Nya bersama ku....
insyaALLAH...



p/s: coretan ini adalah ilham-yang-mana-datang-entah, ia telah aku taip dan aku tampalkan disini, di dinding teratak timbahijau yang aku gemar lepak ni.chewahhh :P
aku tak terfikir bagaimana penerimaan mereka-mereka yang membaca coretan aku. so kalau ada apa-apa, drop ur comment please. nak drop kat chatbox pon okey jugak :)

2 komen ditekan:

Cikrosecute said...

Sis follow sini....

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Nong Andy said...

klik like untuk n3 ini..